Virškinimui

Kaina 15,99 €
Garcinia Combogia (Kombodžinių garcinijų vaisių ekstraktas) vienas iš populiariausių maisto papildų, reguliuoti riebalų kaupimąsi organizme.
Probiotikas - gerosios bakterijos
  • Sumažinta kaina
Bazinė kaina 22,90 € -20% Kaina 18,32 €
Žmogaus virškinimo sistemoje yra milijardai naudingų bakterijų, vadinamų probiotikais (gerosios bakterijos). Sudėtyje net 10 skirtingų gyvybingų...
Kaina 0,00 €
El. paštu info@biofitus.lt parašykite kokiai sumai norite pirkti dovanų kuponą, mes atsiųsime mokėjimui reikalingus duomenis ir dovanų kuponą.

Maisto papildai virškinimui

Virškinimo sistemos ligos yra dažniausių sveikatos sutrikimų sąrašo viršuje. Virškinimo sistema yra labai svarbi ne tik konkrečiai maisto virškinimo procesui, bet ir bendrai žmogaus sveikatos būklei, ligoms. Virškinimo metu susmulkinamas ir suskaidomas maistas. Toliau tos medžiagos yra panaudojamos kaip žaliava tolesnei molekulių sintezei, didelė dalis suskaidytų medžiagų virsta energija. Kas vyksta, jei sutrinka virškinimas? Pirmiausia, tai žmogaus organizmas negauna jam būtinų medžiagų.

Kokios gali būti virškinimo sutrikimų priežastys? Didžioji dalis virškinimo sutrikimų atsiranda dėl netinkamos mitybos. Dažnai virškinimo sutrikimus suponuoja ir stresas (kuris, beje, yra daugelio negalavimų priežastis), nerimas, nesaikingas alkoholio vartojimas bei mažas fizinis aktyvumas. Tai dažniausios virškinimo sistemos sutrikimų priežastys. 

Tad labai svarbu rūpintis savo virškinimo sistema. O kaip tą padaryti? Pirmiausia, būtina subalansuoti savo mitybą ir į racioną įtraukti daugiau šviežių vaisių bei daržovių. Tiesa, toks maitinimasis yra reikšmingas daugelio ligų profilaktikai. Taip pat siekiant sumažinti virškinimo sutrikimų riziką ar visai jų išvengti rekomenduojama vartoti burokėlių, patiekalų iš grūdų, į racioną įtraukti produktus, turinčius maistinių skaidulų, pavyzdžiui, žirnelius, pupeles, avižas, pomidorus, riešutus, sėlenas.

Į pirkinių sąrašą kartais reikėtų įtraukti ir egzotiškų vaisių, pavyzdžiui, ananasų, papajų, kurie gerina virškinimą ir padeda apsisaugoti nuo rūgimo procesų virškinamajame trakte.

Patiekalus gardinkite imbieru – jis itin naudingas, kai pykina, taip pat stimuliuoja žarnyną, neutralizuoja rūgštis ir pan.

Norintys nesusidurti su virškinimo sutrikimais taip pat turėtų laiko skirti ir fiziniam aktyvumui. Tiesa, nebūtina lankyti sporto klubo ar valandų valandas mankštintis, visiškai užteks ir 30 minučių lengvo bėgimo, spartaus ėjimo, važiavimo dviračiu.

Žinoma, svarbu ir atsisakyti žalingų įpročių, nes alkoholyje, nikotine esantys toksinai ardo žarnyną, kepenis, kitus virškinimo sistemos organus.

Dovana

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Arba Reset password