Atminčiai  Yra 4 prekių.

Maisto papildai dovanų

Rūšiuoti pagal
  • Sudarytas tik iš natūralių maisto medžiagų.
    Pristatymas 1 - 2 d. d.
    14,99€
  • Stiprios koncentracijos Ginkmedžio ekstraktas. Širdžiai, nervų sistemai, raumenims, atminčiai.
    Pristatymas 1 - 2 d. dienos.
    16,90€
  • Ypač didelės koncentracijos maisto papildas: 3000 mg ginkmedžio ir 1000 mg ženšenio! 120 tablečių. 4 mėnesių kursui.
    Pristatymas 1 - 2 d. dienos.
    15,90€
  • El. paštu info@biofitus.lt parašykite kokiai sumai norite pirkti dovanų kuponą, mes atsiųsime mokėjimui reikalingus duomenis ir dovanų kuponą.
    0,00€

Maisto papildai atminčiai

Dažnai prastėjanti atmintis tarsi pateisinama amžiumi. Visgi atminties blogėjimas gali pasireikšti ne tik garbaus amžiaus asmenims. Jei atmintis prastėja jaunam, vidutinio amžiaus žmogui? Kas kaltas tada ir kaip padėti?

Atminties blogėjimą gali suponuoti nuolat patiriamas stresas, nerimas, didelės neigiamos įtakos atminčiai turi ir protinis nuovargis, fizinis išsekimas, itin dideli gaunamos informacijos, ypač beprasmės, kiekiai taip pat blogina atmintį. Maža to, atmintis prastėja ir dėl netinkamo gyvenimo būdo, nes gyvenant tokį gyvenimą organizmas nuolat ar labai dažnai yra teršiamas toksinėmis medžiagomis. Ir be viso to, ką jau išvardinome, reikia paminėti, jog neigiamos įtakos atminčiai turi ir cholesterolis, tiksliau – jo apnašos, taip pat nemiga, kai kurių vaistų vartojimas, ypač neigiamos įtakos gali turėti raminamieji. Taigi, priežasčių, kodėl atmintis gali prastėti, ne taip ir mažai, todėl neskubėkite visos kaltės suversti amžiui.

Apie mitybos įtaką atminčiai verta paminėti kiek išsamiau:

  • nepadauginkite riebalų – jų perteklius neigiamai veikia galvos smegenų veiklą, taip pat riebalai užkemša kraujagysles, arterijas, o tai turi neigiamos įtakos ir galvos smegenų kraujotakai;
  • vartokite daugiau morkų – morkos skatina medžiagų apykaitos procesus smegenyse, todėl teigiamai prisideda prie smegenų veiklos, padeda įsiminti daugiau informacijos (tiesa, jei vartojate morkų sultis arba tarkuotas morkas, visuomet įpilkite ir šlakelį aliejaus – morkų naudingosios medžiagos bus įsisavintos gerokai efektyviau);
  • vartokite daugiau svogūnų, jei jaučiate nuovargį, daug įtemptai dirbate – svogūnai skystina kraują, padeda gerokai efektyviau aprūpinti galvos smegenis deguonimi;
  • vartokite kopūstų – kopūstai ramina centrinę nervų sistemą, padeda efektyviau susikaupti;
  • jei norite gerinti atmintį, rekomenduojama porą kartų per dieną gerti agurkų sulčių (šviežių agurkų);
  • valgykite sultingų kriaušių –tai labai geras maistas smegenims;
  • puikiai galvos smegenų kraujotaką aktyvina ir šviežios arba šaldytos mėlynės.

Norintys maitintis sveikai ir drauge valgyti tai, kas naudinga smegenų kraujotakai bei atminčiai, turėtų dažniau į savo pirkinių sąrašą įtraukti ir ananasus, avokadus, citrinas, figas, bananus, krevetes, riešutus.