Akims  Yra 4 prekių.

Maisto papildai dovanų

Rūšiuoti pagal
  • Mažina akių nuovargį, padeda įveikti akių perštėjimą, paraudimą, padeda skirti spalvas, lęšiukui išlikti skaidriam.Padeda palaikyti normalų smulkiųjų kraujagyslių tonusą, gerina endotelio funkciją,...
    Super kaina!
    Laukiame papildymo. Pristatysime per 3-6 d.d.
    12,72€ 15,90€ -20%
  • Papildas rekomenduojamas žmonėms, jaučiantiems akių nuovargį.
    Super kaina!
    Laukiame papildymo. Pristatymas 3-5 d.d
    13,86€ 16,30€ -15%
  • Dygliuotojo ožerškio uogos maisto papildas. NET 90 tablečių ir kiekvienoje 2000 mg!
    Pristatymas gali užtrukti 3-5 d.d.
    12,99€
  • Selenas nepaliauja stebinti mokslininkų, o jo teigiamo poveikio sričių sąrašas nuolat papildomas. „Selenium 200 µg ir ACE“ skirtas sveikai imuninei sistemai palaikyti. 90 tablečių. 
    Pristatymas 1 - 2 d. dienos.
    12,99€

Maisto papildai akims

Akys ir jų sveikata yra be galo svarbios, nes būtent akys mums atveria vartus į pasaulį, padeda matyti aplinką, žmones, su kuriais bendraujame, matyti viską. Geras regėjimas – didžiulis privalumas, turintis labai didelės įtakos gyvenimo kokybei: geras regėjimas suteikia plačias galimybes užsiimti norima veikla, dirbti norimą darbą ir pan. Turbūt daugelis nė nesusimąstome, ką prarastume drauge su geru regėjimu. Labai svarbu pasirūpinti, kad akys gautų joms svarbių vitaminų ir mineralų. Kokie jie?

Liuteinas – jo nauda akims yra viena didžiausių. Tai pigmentas, gebantis sugerti šviesos spindulius ir taip apsaugoti nuo per didelio saulės poveikio. Liuteino galima gauti su maistu, pavyzdžiui, špinatais, kukurūzais, brokoliais, geltonosiomis paprikomis, petražolėmis, žirneliais, pupelėmis, žaliais salotų lapais, pomidorais, morkomis, mangais ir kitomis geltonomis bei žaliomis daržovėmis ir vaisiais. Jei liuteino negaunate pakankamai su maistu, tuomet rekomenduotina jo papildomai vartoti. Tam puikiai tiks kokybiškas maisto papildas „Liutein“ akims. Šis maisto papildas padės Jūsų akims, jei jaučiate, kad akys dažnai pavargsta, būna paraudusios, taip pat jei jaučiate diskomfortą, pavyzdžiui, akys ašaroja, peršti. Šis maisto papildas padės palaikyti normalų regėjimą, jis efektyviai padės apsaugoti akis nuo žalingo aplinkos poveikio. Be minėtų teikiamų savybių, liuteinas reikšmingas ir kalbant apie tokias akių ligas kaip katarakta – liuteinas gali sumažinti riziką susirgti šia liga. Liuteino maisto papildai rekomenduojami ne tik tada, kai jau jaučiate diskomfortą, pavargusias akis, bet ir profilaktiškai. Ypač liuteino poreikis didesnis yra daug dirbantiems kompiuteriu, daug besinaudojantiems išmaniaisiais telefonais, vairuojantiems.

Stipriu antioksidaciniu poveikiu pasižymi cinkas ir selenas, kurių reikšmė akims bei regėjimui taip pat neginčytina. Selenas saugo vidines akies audinių struktūras nuo blogo laisvųjų radikalų poveikio, taip pat užkerta kelia gleivinės sausėjimui. Maisto papildas „Selenius and ACE“ bus gers pasirinkimas, jei norite stiprinti ne tik regėjimą, bet ir visą imuninę sistemą. Mikroelementas selenas pasižymi labai stipriomis antioksidacinėmis savybėmis, iš organizmo šalina sunkiuosius metalus, teigiamai veikia odą, gleivinę. O drauge komplekse esantys vitaminai A, C ir E taip pat yra labai reikšmingi ir regėjimui, akims, ir visai žmogaus imuninei sistemai. Vitaminas A akims labai reikšmingas, ypač matymui tamsiuoju paros metu. O štai vitaminai C ir E yra būtini akies drėgmei palaikyti.

Akims galite pasirinkti ir maisto papildą „Containing Vitamin A, C, B and Zinc“. Cinkas padeda gerai įsisavinti vitaminą A. Šis vitaminų kompleksas galimai padės tiems, kuriuos vargina perštinčios akys, paraudusios akys.

Vartojant maisto papildus ir norint geriausių rezultatų, reikia laikytis kompleksiškumo bei sistemingumo. Puikiems rezultatams pasiekti reikia ir tinkamai maitintis bei atlikti akių mankštos pratimus. Maža to, jei įmanoma, reikėtų riboti laiką, praleidžiamą prie kompiuterio, planšetės, išmaniojo telefono. Jei akys sausėja, reikėtų naudoti akių lašus.

Svarbu tai, jog nei kompiuteris, nei knyga, nei telefonas patys savaime nėra blogis akims. Esmė tame, jog mūsų akys nėra pritaikytos ilgai žvelgti į vieną tašką, kuomet beveik nemirksima ir taip akys sausėja. Todėl specialistai rekomenduoja intensyviai dirbant ar daug skaitant periodiškai atsitraukti nuo objekto, į kurį susikaupę žvelgiame, ir padaryti kelis pratimus akims. Visi pratimai yra labai lengvi, atliekami darbo vietoje ir užima labai nedaug laiko. Bet jų nauda yra didžiulė! Kitas aspektas – mityba – irgi turi didelės įtakos regėjimui. Rekomenduojama kuo daugiau vartoti vaisių ir daržovių , petražolių, jūros gėrybių, saulėgrąžų, obuolių ir kitų produktų, kuriuose yra akims būtinų vitaminų.